رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

عشق و مرگ در کشوری گرمسیر

عشق و مرگ در کشوری گرمسیر
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 17 رای
نویسنده:
مترجم:
مهدی غبرایی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 17 رای
✔️ در این رمان که در کشوری خیالی (برگردان گویان) می‌گذرد، اوبری سنت پیر شخصیت اصلی که فرزند برده‌داری ماجراجوست، اکنون با دایر کردن یک کتاب‌فروشی از فقر و فلاکت و نکبت و حکومت‌های فاسد را به فلاح و رستگاری برساند. در برابر او همسرش دیاناست از تباری هندی و مهاجر که ظاهرا واقع‌بین‌تر، اما دلسرد و سرخورده است و این دو همراه عده‌ای دیگر در این کشور دورافتاده‌ی از یاد رفته با دل‌مشغولی‌های سترون و رو به بن‌بست خود سرگردانند و بیهوده دست‌وپا می‌زنند.

داستان‌ها و نوشته‌های نایپل همه این موضوع را فریاد می‌زنند که جهان سوم در لفافی از تمدن دروغ پیچیده شده است. دروغ‌های تمدن عقیم اروپایی، دروغ آزادی و برابری و این سوال را که جهان سوم باید چه آینده‌ای بسازد که با گذشته پرافتخارش هماهنگ باشد؟
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
fanijafar
fanijafar
1392/07/15

کتاب‌های مرتبط

اعجوبه
اعجوبه
4.4 امتیاز
از 48 رای
دوریت کوچک
دوریت کوچک
4.4 امتیاز
از 114 رای
بهشت برهوت
بهشت برهوت
4.7 امتیاز
از 10 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق و مرگ در کشوری گرمسیر

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ادبیات انگلیسی زبان سده بیستم سخت وامدار فرزندان ناتنی خویش است . شیوا نایپل (25 فوریه 1945-13 اوت 1985 ) رمان‌نویس و روزنامه نگار هندو ترینیدادی‌ تبار
بریتانیایی بود . شیوا برادر جوان رمان نویس ، وی اس نایپل ( برنده جایزه نوبل ادبیات 2001 ) بود . او برای اولین بار به کالج سلطنتی ملکه و کالج سنت مری در ترینیداد
رفت ، سپس به بریتانیا مهاجرت کرد ، با کسب یک بورس تحصیلی برای تحصیل زبان چینی در دانشگاه آکسفورد .

از آثار این نویسنده :
کرم شب تاب 1970 که جایزه انجمن سلطنتی ادبیات برای بهترین رمان های منطقه ای را به دست آورد
تراشه تراشه 1973
دو اثر غیر داستانی ، شمال جنوبی (1978) و سیاه و سفید (1980) ، قبل از بازگشت به فرم رمان در 1980s با عشق و مرگ در کشور داغ (1983)
فراسوی دهان اژدها : داستان ها و تکه (1984)
سفر ناتمام (1986)

در صبح روز 13 اوت 1985 ، در سن 40 سالگی یک حمله قلبی کشنده داشت در حالی که مشغول به کار در پشت میز خود بود و در همین روز درگذشت .
عشق و مرگ در کشوری گرمسیر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک